dinsdag 17 april 2012

Project Life - Week 8 & 9

Weer tijd om 2 weekjes te showen en week 10 komt er ook aan. Week 8 en 9 heb ik ieder op 1 pageprotector gedaan. aren rustige weken met vooral niet zoveel foto's, dus mooi om zo te verwerken.

Hier de pagina's samen. Op beide dezelfde papier gebruikt. Oude
lijn van My minds eye en het dessignpapier met tekst is een vel
van october afternoon. Zo is het toch bijna een geheel..


Week 8 stond vooral in het teken van de kaakchirurg (ik moest er nu echt aan geloven), had ik mijn eerste dag van de klimcursus die ik van vriendje had gehad en was Rene jarig en hebben we dit gevierd met een kaartje en een drankje.







Week 9 stond in het teken van de beginnende lente buiten, klimcursus dag 2, eindelijk een vrije dag en een layout gescrapt en Pinkpop! Woensdag was de persconferentie en na veel gedoe zaterdag na 2 uurtjes eindelijk kaartjes. Gezellig met zijn 5e gaan we weekend van Pinksteren naar Pinkpop!!








Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel. Snel volgt week 10. En hopelijk snel weer aan de slag met de volgende weken. Want het achterlopen vind ik toch niet zo prettig.

1 opmerking:

Peet zei

Ziet er mooi uit :-D Heb zelf ook net mijn week 6 eindelijk afgerond. Nu op naar de rest om in te halen ;-)