vrijdag 20 april 2012

Project life - Week 10

En hier is week 10. Ik had deze week tegelijk op de foto gezet met week 8 & 9. Vandaar dat ik zei dat deze week ook snel zou volgen.

Hier beide pagina's


Week 10 stond in het teken van naast veel werken ook de normale dingetjes zoals de katten die lief bij elkaar te vinden waren, nagels lakken, 3e dag van de klimcursus en helaas ook 3 dagen zien zijn.



In project life hoort natuurlijk alles, dus ook een foto met mijn bril op. Ik ben eigenlijk nooit zo blij met de foto's met bril, maar deze vond ik wel erg leuk geworden. De eerste zonnige warme dag van het jaar en heerlijk met korte mouwen wakker worden op het balkon.




Zondag was wel de leukste dag van de week. Deze stond in het teken van de heerlijke zon buiten maar daarnaast eindelijk het eerste concert van dit jaar!.Samen met vriendinnetje Chantal, vriend Ed en nichtje Cathy was het tijd om naar Anouk te gaan. Jeetje wat een strot had ze weer zeg! De indelingen van de podiums was ook erg leuk maar werd wel wat rommelig van. Maar al met al weer een leuke dag en goed begin van de concerten en festivals.



Hier nog de losse foto's van anouk en foto van chantal, ed en mij, de concert musketiers hihi ^_^




Vaak maak je toch foto's op concerten, maar snel gebruik ik ze niet dan delen op bijv Facebook. Nu kan dat ook mooi in project life...

Zo... bij deze is het showen nu weer up to date. Nu de tijd vinden om weer aan de slag te kunnen met de volgende weken. Aan foto's vooral geen gebrek, nu de inspiratie en vooral tijd nog.

Tot snel en bedankt voor jullie bezoek!

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

ziet er super uit Tamara en wat een gave foto`s van anouk. Nu wee ik ook welke Chantal haha

groetjes yvon