zondag 15 april 2012

Mini album 'Middelburg 2011'

Heb je dat weleens. Dat je iets gaat maken met hele andere bedoelingen, maar dat dat niet lukt, je een ander idee krijgt en dat dan veel leuker uitpakt. Dat had ik met dit mini albumpje. Ik had eerst het idee een kalender boekje te maken, maar later werd dit een mini over een weekendje weg naar Middelburg.

Samen met mijn mams ben ik verleden jaar maar naar Middelburg geweest. Een gezellig maar druk weekendje.



Eerste dag dat wij aankwamen eind van de morgen zijn we
eerst wezen lunchen en daarna hebben we de trein gepakt
naar Vlissingen waar we rond de haven hebben gewandeld en
even centrum in zijn geweest. 's avonds zijn we naar Goes geweest
om toen de film 'Gooise Vrouwen' te zien.




Wij hadden precies een goed weekend uitgezocht met heerlijk
mooi weer. De lente begon dat weekend, maar ook buiten
voelde dat ook echt. Zeker toen wij op de tweede dag fietsen
hadden gehuurd en wij naar Domburg zijn gefietst. Een eindje
fietsen, maar zeker de moeite waard.




's avonds had ik nog afgesproken met een blogvriendinnetje
die daar woont. Echter geen foto's van dus ook maar niet verwerkt
in het albumpje.

Maandag, dag 3, zijn we in Middelburg gebleven. Lekker geshopt, op terras gezeten met verwarming en 's middags hadden we gereserveerd om lekker te gaan High teaen bij Honey Pie. Zeker een aanrader als je in Middelburg bent!




*klik op de foto's om ze groter te zien en de journaling te lezen*

Bij dit albumje gebruik gemaakt van het leuke papier van Crate Paper 'Farmhouse', een 6x6 paperpad. Daarnaast veel bloemen en pearls gebruikt van Prima en cat's eye chalk Cestnut Roan. Figuur van het albumje heb ik overgetrokken van een kleding label. Basis bestond uit Kraft cardstock die ik weer bekleed heb aan beide kanten met dessignpapier, waardoor het goed stevig werd. Foto's heb ik uitgeprint met mijn Canon Selphy fotoprinter. Jeetje, wat ben ik daar blij mee zeg!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog
en graag tot de volgende keer...

7 opmerkingen:

Scrappiness zei

Gaaf bummetje zeg, en wat een leuke vorm Lief papier ook en leuke foto´s, mooi geprint!
De ontbijtquote is echt grappig!
En een mooie herinnering om te koesteren.

Monique zei

Wat een leuke boekje heb je gemaakt en wat een leuke herinnering.
Super hoor.

Miranda zei

Wat een leuk boekje tamara.
Ben gek op mini albums, ook zo leuk om te maken.
Leuk papier heb je gebruikt.
Een leuk aandenken van een gezellig 2weekend.

Groetjes miranda

Monique CreaTijd zei

Wat is die super ! En idd...ook bij mij, beginnen aan het een en na 3x veranderen (zelfs van kleurencombi's) is zo'n boekje dan geboren.

Ilonka zei

wat een heerlijk leuk vrolijk miniboekje! helemaal super! xxx

Ilonka zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjon zei

Ontzettend leuk bummetje. Heel leuk bewerkt zo. En die quote is idd geweldig.