vrijdag 6 april 2012

Project life - Week 7

Tijd om weer een nieuwe week te showen. Ben ook al bezig met week 8, 9 en 10... dus hopelijk volgen die weer snel... Ik merk toch dat allemaal wat tijdrovender is, zeker met drukke werkweken. Maar lol heb ik er eigenlijk nog steeds wel in. Soms wel wat improviseren en dat kost de meeste tijd, maar eigenlijk komt het elke keer wel weer goed.

Week 7, de week van Valentijnsdag. Vooral Valentijnsdag was een drukke dag, maar eigenlijk de hele week was wel gevuld. Ik heb ook een kleine extra pagina toegevoegd, zoals jullie hieronder wel kunnen zien..



De linkerkant gaat gaat vooral over Valentijnsdag. Over de kaartjes die ik heb ontvangen bij een swap, over de Valentijnslunch met lief en over het avondje Bert Visscher in Amersfoort met Chantal..






De rechterkant gaat over het abn amro toernooi, en het weekend die naast het werken erg druk was met een afscheidsfeestje, een verjaardag en daarna onverwachts wat langer blijven plakken in de kroeg doordat ik een vriendinnetje tegen kwam en de zondag waar ik later kon beginnen op het werk en daarom weer een aantal leuke lieve scrapvriendinnetjes zag en we een workshop kregen van Jolande....



Het abn amro tennistoernooi



Het weekkaartje...


En de crop bij scrapdelight...


Dat was het weer voor deze keer... weer erg veel foto's en tekst
gebruikt. Weken erna zijn wat rustiger dus worden wat minder
lange post verwacht ik zo ^_^

Voor nu een fijn weekend allemaal!!

1 opmerking:

Miranda zei

Leuk zeg, super leuke gezellige week!

Fijne dag!