zaterdag 26 januari 2013

Project Life 2013 - Week 2

Deze week wat slechtere foto's want sneeuwt weer buiten en ik word
een beetje gek van mijzelf steeds de perfecte foto te moeten
maken waardoor ik soms een uur bezig ben met ze goed op foto te
krijgen en bewerken. Iets teveel van het goede dus want dat
kan ik beter besteden ^_^

Week 2 waren wij beide weer aan het werk. ik begon de week met nachtdiensten en was daarna 4 dagen vrij die ik rustig heb besteed. Vriendje had wat wisselende diensten. Verder zijn wij naar de Hobbit geweest met een vriend. Ik heb deze week vooral foto's gemaakt met mijn telefoon dus ik heb een reminder toegevoegd weer meer mijn
camera's te pakken...





 En deze week 2 detail foto's van 2 kaartjes die ik zelf leuk vind geworden met wat knippen en plakken...



Fijn weekend allemaal

2 opmerkingen:

Petra || 18elf.nl zei

Ziet er weer leuk uit! :-D

femmoltje zei

Hoihoi

Leuke pl weer
En toch helemaal niet erg dat je foto's niet helemaal scherp zijn.
het gaat om de herinnering.
dit wordt een mooi naslagwerk.

gr femke