maandag 14 januari 2013

Gedag gezegd..

bij DDCC. Vanaf het begin heb ik meegedaan met de uitdagingingen maar ik merkte steeds minder tijd te hebben of er tegen aan te hikken een kaartje te maken. Eerste instantie wou ik het nog een kans geven maar ik merkte dat ik de motivatie niet meer kon vinden. Helaas dus niet de 200ste challenge mee kunnen maken maar het zij zo. Heb het leuk gevonden en nu gewoon weer eigen kaartjes maken zonder speciale opdracht. Hier nog wat kaartjes die ik in de loop der tijd had gemaakt....





 Ook zoals mogelijk al vele wisten is Scrapfever ook gesloten. Heel jammer maar Chantal heeft een nieuwe werkuitdaging gevonden. Wel is het een goede vriendin van mij geworden dus ik zou haar nog steeds vaak zien, maar weinig rondom scrapgebied hihi.... Zo komt aan alle DT's een einde, maar scrappen blijf ik natuurlijk nog!

Iedereen een fijne nieuwe week!!

Geen opmerkingen: