donderdag 15 november 2012

DDCC #191 - Diamonds and Pearls

Goedemiddag allemaal. Zo het was weer even wat stiller hier, maar dat betekend niet dat ik niet gescrapt heb hoor. Ik ben bij met mijn project life van de afgelopen weken, heb verleden week een layout gemaakt en heb mijn eerste kerstkaartjes af. 1 van de kaartjes kan ik bij deze laten zien, want die heb ik speciaal gemaakt voor de nieuwe uitdaging van DDCC.

Deze week is het tijd voor parels en diamanten, oftewel Diamonds and Pearls. Sponsor van deze week is The stamping Boutique. Helaas kon ik niet zo snel een digistamp van ze vinden en vond ik dit nog afgekleurde stempelafdrukje dus heb ik deze mooi gebruikt. Bij mij is denk ik wel duidelijk de bling bling te zien. Ik heb wat diamantjes gebruikt en een swirl van prima marketing.






Ik denk dat het best een makkelijke uitdaging is en leuk te combineren met kerstkaartjes dus doe gezellig mee. Kijk ook even op de DDCC blog voor de uitwerkingen van de andere....

Tot snel allemaal!

Geen opmerkingen: