maandag 19 november 2012

Project Life - Week 39 & 42


Week 39...


Week die in het teken stond van de laatste tennis les van het seizoen niet door ging, mijn pc weer is gemaakt, waarbij ik ziek werd en daardoor tijd had om te lezen maar ook een feestje moest missen. En heb ik kaartjes gekocht voor P!nk volgend jaar waar ik samen met mijn nichtje naar toe ga.


Linkerpagina en de weekkaart.. Ik vond de look van de blanke chipboard thickers wel bij de week passen..





Het leeskaartje. Ook ik ben een van de vele vrouwen die de 50 tinten reeks heeft gelezen. Button die ik op het kaartje heb gebruikt is van Finding Nana. Een PL scrapper vanuit Signapore, met een eigen shop waar zij buttons en labels oa verkoopt.



En als laatste de rechterkant...



Week 42


Deze week begonnen alle tv series weer in Amerika en ontdekte we ook Suits door een tip van collega's. Heb ik het een en ander gesorteerd wat betreft scrapgoodies, kwam ik met veel lekkere dingen thuis van boodschappen doen na een vroege dienst en pakte ik project life weer goed op en is het gelukt om op maandag een start te maken met de spread van de week ervoor..

Kleurrijke week geworden qua foto's maar ook qua papier die ik heb gebruikt deze week. verschillende lijnen van Echo Park en My minds eye.


 Rechterkant en het de goede start kaartje van Project life van week 40 & 41


 Helaas weer geen denderende foto's. Ik zou ook niet weten hoe ik deze nu mooi krijg met de sombere dagen. Kies er altijd al voor om ze op een zonnige dag buiten te maken maar dan nog mislukken ze. Ik hoop daarin toch snel eens wat tips te vinden. Week 43 en 44 staan ook al op de foto, maar die show ik van de week. Anders word het zo'n lang logje.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Tot snel allemaal!

1 opmerking:

Moreen zei

Week 42 ziet er heel leuk uit!