dinsdag 21 februari 2012

Stempeltechnieken

Afgelopen zondag een leuke dag gehad met een aantal gezellige meiden waarbij wij een stempeltechnieken basisworkshop hebben gevolgd die Jolande heeft gegeven. Eerste instantie dacht ik thuis, ik heb al die spulletjes niet. Dus eigenlijk allemaal andere dingen meegenomen. Echter waren de meiden naast wie ik zat zo lief om met mij te delen waardoor ik toch mee kon doen. En ging ik eind van de dag met deze tags naar huis...


Deze zijn toch echt wel mijn favo. Ik vond de techniek bij deze tags erg gaaf en ben super blij met het eind resultaat. Helaas is de rechter wel nat geworden (weet niet precies waardoor), dus die is iets beschadigd....


Heb gelijk mijn eerste kleurtjes disstress inkt meegenomen.. Dus
hopelijk is dan toch echt snel mijn scrapkamer klaar en kan ik
ook hiermee aan de slag...



Geen opmerkingen: