vrijdag 10 februari 2012

Felicitatie kaartjes

Afgelopen twee weken heb ik de scrapmood goed te pakken. Misschien komt het wel door project life, ik heb geen idee. Mij bevalt het in ieder geval wel.

Ten eerste een kaartje voor mijn ouders gemaakt. Ik had de basis van dit kaartje al even liggen en afgelopen week heb ik hier het felicitatie kaartje mee gemaakt voor mijn ouders hun trouwdag.


Gebruik gemaakt van..
Paperpad MME Lost & Found - 'Breeze', Prima E-line flowers & pearls, Prima swirl, American Craft thickers, Cat's eye chalk Chestnus Roan, tag, touw..

Verder heb ik een felicitatiekaartje gemaakt. Aankomende week begint de drukte van de verjaardaglijst van het scrapotheekforum dus ik mag nog even flink aan de slag...


Gebruik gemaakt van..
Paperpad MME Lime Twist - 'Fly a Kite', Stempelafdrukje Penny Black, Cat's eye chalk Tangerine, Prima e-line flowers & pearls, Marianne Dessign Eline tekststempel,.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer...

Geen opmerkingen: