zaterdag 11 februari 2012

Project Life - Week 3

Zo.. en nu dan ook weer 3. De scrapliften mogen gezien worden dus nu kan ik ook mooi mijn weekoverzicht laten zien.


De linkerkant...


De rechterkant...


Week 3 stond vooral in het teken van een paar dagen vrij waarin we geklust hebben, een goede inspiratie week qua scrappen betreft en mijn ouders die 34 jaar getrouwd waren...



Hier het kaartje met de scraplayouts. Op maandag had ik de smaak goed te pakken en in enkele uurtjes deze twee layouts gemaakt. De quote vond ik ook erg grappig om te gebruiken dus was een mooie combi zo.


Bij deze week heb ik een extra halve a4 hoes toegevoegd omdat ik graag nog het nieuws wou gebruiken van deze week en de vraag van de week van het scrapotheek forum..


Papier die ik heb gebruikt deze week is van My Minds Eye. Ik vind de lijn van Simple stories wel erg leuk, maar alleen die gebruiken vind ik te eentonig en ik weet van mijzelf dat dan ook de inspiratie op een gegeven moment ver te zoeken is...

Week 4 is ook zo goed als klaar. Nog een titel erop en moet nog wat tekst toevoegen en dan kan die op de foto. Maar eerst verder aan de valentijnskaartjes voor een swap..

Fijn weekend allemaal!!

2 opmerkingen:

sam zei

erg leuk!

Sandra Korten zei

Leuke pagina's. Ik ben benieuwd naar je nieuwe kamer. Leuk om het via foto's vast te leggen.
Ik had hetzelfde gevoel bij het papier van Simple Stories. Ik probeer daarom zoveel mogelijk mijn voorraad papier te gebruiken.

gr

Sandra