woensdag 15 februari 2012

Project Life - Week 4

Week 4 is een feit. Jeetje wat heeft die er lang gelegen. Ik moest me er echt even toe zetten om de tekst voor het envelopje te maken en dit ging ook niet zonder slag of stoot. Maar afgelopen weekend is het dan eindelijk gelukt en is er weer een week klaar..


De linkerpagina....


De rechterpagina....


En natuurlijk nog wat aparte foto's van een aantal kaartjes...
Mijn overzicht van week 5..


Serie die R. en ik in een week tijd hebben verslonden..


Envelopje met tekst...


Kijk Stevie toch eens liggen!! Erg gave foto door R. gemaakt..


En nog 2 tekstkaartjes van een erg gezellige vrijdag
en een heel relaxt weekend...


En als laatste nog Choices. Deze week was dat stift of pen. Bij mij zijn dat zeker mijn stabilo pennen. Die gebruik ik echt voor alles....


Nu druk met de foto's van week 5 & 6 aan het uitzoeken. Heb het
gevoel erg achter te lopen waardoor het er toezetten ook
wat moeizamer gaat. Maar het komt goed!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel

1 opmerking: