woensdag 17 oktober 2012

Project Life - Week 40

Nadat ik wel in mijn gedachten er mee bezig was, maar niet tot handelen kwam verleden week toch weer een poging gewaagd. Ik bedenk me elke keer weer manieren hoe nu verder te gaan. Vanaf verleden week ben ik elke maandag vrij en besloot ik verleden week de week ervoor te maken, oftewel week 40. En dat werkte en ik had al snel mijn week ingedeeld en daarna af. Ook afgelopen maandag ben ik weer de week ervoor gaan maken, dus week 41 en die was helemaal in 1 dag af. Wat voelt dat lekker zeg. In ieder geval niet nog verder uitlopen. Hopelijk lukt het me nu elke maandag om er aan te werken.



Week 40 stond in het teken van begin van de week nog ziek zijn, paps en mams die op bezoek kwamen en ik appelflappen bakte, scrappen oppakken en veel kaartjes maken, het eten bij Sumo en de 40 jarige huwelijksfeest van mijn oom en tante.

Weekoverzicht


Linkerkant





Rechterkant



En er voor gekozen een extra insteekhoes bij te voegen voor de foto's van het feest van mijn oom en tante en de gemaakte scrapkaartjes en cadeautje voor mijn oom en tante...



Ik heb voor deze week Simple stories Harvest Lane gebruikt. Een erg leuke lijn voor de herfst en vond ik een mooie combi met de foto's. Wat ik elke keer zo leuk vind aan de lijnen van Simple stories zijn de kaartjes die erbij zitten. Deze week erg toepasselijk!

Dank jullie wel voor het bezoeken van mijn blog. Als het weer wat beter weer is en ik niet hoef te werken zet ik week 41 op de foto.

1 opmerking:

Petra zei

Wat een goed idee om gewoon bij deze week weer op te pakken. En dan later de gemiste weken terug te werken. Ik ga dat eens proberen, misschien motiveert dat me dan om de boel toch af te maken. Vind het wel zonde namelijk, dat ik zelf zo ver achterloop. Jouw werkjes zien er weer mooi uit in elk geval :-)