zaterdag 20 oktober 2012

Fotolijstje 'Love'

Tijd om weer eens een aantal dingen te laten zien aankomende dagen. Ik heb de laatste weken wat kaartjes gemaakt en nog wat af gemaakt wat maar bleef liggen. 

Voor nu het afgemaakte project. met de scrapkit van Scrapfever in april kregen we een fotolijstje. Eerste instantie wist ik alleen dat ik de achterkant wou gebruiken inplaats van de voorkant en heb ik het lijstje helemaal zwart geverft. Daarna kant op de randen van de achterkant geplakt en daarover papier. Ook had ik daarna de houten emblissement bewerkt met Glittermist 'Mel's Diner' en de foto toegevoegd. En toen, toen bleef eigenlijk het lijstje liggen want ik wist niet meer zo goed wat ik er mee moest. Week of 2 geleden wou ik het lijstje toch echt af maken en kwam ik lettertjes tegen van Maya Road. Deze heb ik toen eerst ingespoten met Studio Calico Mister Heuy's 'Inky Black' en toen met de heattool gedroogd. Daarna een laag glittermist 'Pearl' eroverheen en deze bevestigd op het lijstje. Als laatste nog pearls toegevoegd en toen was het lijstje vond ik af.



Gebruik gemaakt van: 
Scrapkit: Papier Bo Bunny 'Serentiny', Houten emblissement, kant.
Overige: Zwarte verf, Glittermist 'Pearl' & 'Mel's Diner', Studio Calico Mister Heuy's 'Inky Black', Maya Road chipboard letters, pearls....

Op de foto mijn paps en mams in 2010 op vakantie in Kreta.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel...

Geen opmerkingen: