donderdag 5 juli 2012

Kaartje: Er is er een jarig

Jaaah, heb de smaak weer een beetje te pakken. Dinsdag heb ik mijn pc aangesloten in mijn scrapkamer. Rest is nog steeds niet af maar komt wel. Wel heb ik er gescrapt. Ik heb er namelijk gister 2 kaartjes gemaakt. Hierbij het eerste kaartje, tweede moet nog goed op de foto. Kaartje gemaakt voor mijn oppaskindje Carlijn. Want die was afgelopen weekend jarig. Ik kon helaas niet naar haar verjaardag toe, dus eerst maar een kaartje via de post en dan hoop ik snel rik en carlijn te zien en kan ik haar het cadeautje geven.


Gebruik gemaakt van..
Dessignpapier Echo park 'little girl', Lawn Fawn stempel 'cruising trough life', Marianne design stempel Eline's words, Versafine inkt 'Onyx black', Cat's eye chalk 'yellow citrus' & 'orchid pastel', Prima E-line bloemen & pearls, stabilio pennen, potloden...

Planning is nog een paar kaartjes te maken vandaag en morgen. Dus hou mijn blog maar in de gaten. Er volgt nog meer.....

Geen opmerkingen: