dinsdag 10 juli 2012

Cadeautjes mama

Vrijdag 6 juli was mama jarig en ben ik eind van de middag die kant op gegaan. Ik had het kaartje al eerder die week gemaakt, maar omdat mama voor moederdag al mijn cadeautje ook voor haar verjaardag had gehad vond ik dit wel erg kaal. Dus 's middags alsnog een leuk theedoosje gemaakt zodat ik niet met lege handen kwam. In het theedoosje rooibos honing gedaan en daarbij nog een reep chocolade. Mams was erg erg blij mee...




Gebruik gemaakt van...
Kaart: Dessignpapier Simple stories ' Fabulous', Kraft cardstock, Cat's eye chalk Orchid Patel, Versafine inkt Onyx black, American craft thickers, Lawn Fawn ' Sophies sentiment', DMC garen
Teabox: Dessignpapier & kleine letterstickers Echo Park 'This & That Graceful, Kraft cardstock, Prima flowers ' Prima fleurs', Prima pearl, American craft thickers, roosje....

Binnenkort zou ik nog eens een doosje maken en deze uitwerken als workshop voor Scrapfever.

Geen opmerkingen: