woensdag 25 juli 2012

Dagje A'dam

Voor Scrapfever mocht ik aan de slag met 1 van de nieuwe lijnen van Bo Bunny, namelijk de lijn Serenade. Je kan er verschillende kanten mee op heb ik al gemerkt, dus dat ga ik ook zeker proberen. Eerste lo die ik heb gemaakt is met een groepsfoto van een dagje amsterdam. We waren die dag met 2 vrienden een rondvaart gaan maken door Amsterdam en naar Artis geweest. Een heerlijke dag en vooral erg gezellig!



Gebruik gemaakt van:Dessignpapier Bo Bunny 'Serenade', Distress inkt Barn Door, American craft thickers, houte letters, October afternoon letterstickers, Prima E-line pearls, touw....Snel volgen er meer layouts. Tot snel!

1 opmerking:

Margot zei

ik ben niet zo'n fan van dat merk papier, maar het streepjes en stippeltjes papier van deze lijn is erg leuk! gaaf lo'tje!