zaterdag 20 april 2013

Project Life 2013 - Week 9 & 10

Afgelopen week heb ik een nieuwe compacte camera gekocht en vandaag scheen het zonnetje lekker dus eindelijk weer eens 2 spreads voor Project Life op de foto zetten.Al een paar weekjes af dus deze tellen niet mee voor de 25layout challenge ^_^....

Week 9 stond in het teken van veel werken voor ons beide. Niet echt een speciale week dus.


Alle foto's in deze 9vaks protector heb ik bewerkt met picasa en daarna uitgeprint met mijn selphy doormiddel van een enkele foto met een border. Hierna de foto's ongeveer 10x10 snijden en je krijgt deze foto's met een kader.




Wat leuk was was dat we op het werk kwaliteitenspel deden en is erg leuk om te zien welke kaartjes je collega's aan je geven. Hiervoor dus ook een speciale kaart gemaakt met nog wat extra tekst op een kaartje die tussen de foto's is bevestigd. Verder deze week weer een keer
 sushi gehaald, omdat er nou niet echt wat lekkers op het menu
stond op het werk...




Week 10 was het eindelijk lente weer! ik was weer eens begonnen met lezen en dat kon dus lekker in het zonnetje. Vooral de maandag en dinsdag waren erg lekker, want ik was vrij ^_^ Wel was het ook een rare week want eind van de week kelderde het weer en heeft het op zondag zelfs gesneeuwd. Raar natuurjaar zeg!





 Leuk was wel om te zien dat weer de duiven van verleden jaar een nestje hadden gebouwd, op de zelfde plek, bij de buren. En een vak besteed aan Wie is de Mol. jaren niet gezien maar doordat ik of vrij of vroeg had om donderdag dit jaar weer wel Ik ging ook voor Kees en had het dus uit eindelijk ook goed.




Zo... Nu telt straks alles weer mee voor de 25layout challenge. Ik ben al een tijd bezig met week 11 van project life. Eeen vakantie was dat voor mij en dat vind blijf ik lastig vinden om te verwerken. Hopelijk heb ik deze het weekend eindelijk af en dan snel door met de andere resterende weken. Verleden jaar was ik ook rond deze tijd blijven hangen en die moet ik nog steeds inhalen...

Fijn weekend nog even allemaal!!

2 opmerkingen:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Heel gaaf gedaan weer!

Peet zei

Mooi gedaan weer! Dat kwaliteitenspel heb ik ook eens gedaan. Altijd leuk om te horen hoe collega's jou zien.