maandag 22 april 2013

Project Life 2013 - Week 11

Eindelijk week 11 af.. Deze week heeft denk ik wel een week of 2 op mijn bureau gelegen. Weekend was ik het zat en eindelijk even doorgepakt, en hier is die dan!! Hij telt mee met de #25layout challenge..

In week 11 had ik vakantie, maar vriendlief helaas niet. Dus het was een redelijke normale week, wel een leuk gezellig weekend en op woensdag een dagje wezen shoppen en eten @ Delft met mijn ouders. Erg gezellig. Van deze dag heb ik page protectors gebruikt van Sn@p en Studio Calico op 6x8", maar daar later meer over in deze blog.

Hier eerst de spread(s)....



Op de linkerpagina vooral de dagelijkse dingen (en weer een eetfoto ^_^)... Ook een foto van pak couscous. Had ik nooit eerder gegeten maar nu door Jamie Oliver wel... 




Had ik verleden week nog een stukje over Wie is de Mol,
deze week een stukje over de Golden Oldies....


De rechterkant staat meer in teken van de etentjes
die ik het weekend had...




En als laatste een currently card van Rukristin. Deze wil ik eens in de zoveel tijd eens gebruiken en deze week waar ik van alles had gedaan mooi om te gebruiken..


Als laatste natuurlijk de 6x8 pageprotectors met het dagje Delft....



Detail foto met printable en wood van Studio Calico
+ een stukje washi tape...




Heel veel foto's dus, een week waar ik best wat aan moest 'werken' maar erg blij met het resultaat. En daarbij ook erg leuk weer eens andere kleuren dan normaal met de super leuke lijn 24/7 van Simple Stories. Deze gaan jullie zeker vaker langs zien komen want heb dan ook de gehele lijn met Sn@p cards erbij...

Bedankt voor jullie bezoek en tot snel...

1 opmerking:

Jackie zei

Ik ga door jouw er steeds meer zin in krijgen om ook weer een PL te doen..
Wow echt gele leuke pagina's dit..