vrijdag 15 maart 2013

Project Life 2013 - Week 8

En ook hier week 8. Hier wat betere foto's van vind ik zelf. Misschien lag het ook wel aan de kleuren combinaties van week 6, of het al zelf een wat mindere spread vinden. Wie zou het zeggen. 

Week 8 was weer een nachtdienst reeks en daarnaast een druk weekend. Voor deze week een Echo Park protector gebruikt (links) en een 9 vaks van We r memory keepers.


Lnks foto's van mijn nachtdienst reeks op het werk, slapende Stevie bij mij op bed, spelletjes zoals Kolonisten van Catan en Kraken/klaverjassen, en een foto van etentje zaterdag samen met vriendlief. 





En rechts allerlei foto's van eten tot stofzuiger tot ik op de fiets. Ook er voor gekozen om een keer een random kaartje van de dingen van de week te maken. Paste goed door weer een printable van 'In a Creative Bubble'. Waarschijnlijk hebben jullie wel door dat ik groot fan ben ^_^




Zo dat was het weer even wat betreft Project Life. Hopelijk deze week ook nog week 9 en 10 afmaken. Dan ben ik weer bij. Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel weer allemaal!

2 opmerkingen:

Jackie zei

Je gaat toppie...
Die houte dingetjes zijn leuk, waar heb je die vandan ??

Tamara zei

Heey jackie.. alle houte figuurtjes zijn eigenlijk allemaal van Studio Calico.. besteld meestal bij scrapbookamerika of simonsaystamps :) xx