donderdag 14 maart 2013

Project Life 2013 - Week 7

Ik krijg het niet voor elkaar, en het frustreert mij enorm. Ik krijg nog
maar moeilijk voor elkaar mooie en vooral scherpe foto's te maken
van mijn weken voor op mijn blog. Soms denk ik, ja nu gaat het
lukken, maar op de pc vallen ze enorm teken. Belangrijkste is al dat
ik de weken af krijg, en dat lukt mij ook wel (ben bij week 9) maar ik
zou ze ook zo graag (vooral duidelijk) showen.

Week 7 heb ik nu voor mijn gevoel aardig op de foto, dus ik laat jullie deze nu in ieder geval zien. Ik hoop dan ook van de week op wat beter weer (sneeuw mag nu echt weg van mij) en dan kan ik wie weet toch ook nog fatsoenlijke foto's maken van week 6.

Week 7 stond in het teken van Valentijnsdag. Echter dit jaar hebben
R. en ik dit eigenlijk niet gevierd omdat wij beide moesten werken.
Foto's die ik dus deze week heb gebruikt zijn de 'gewone'
 dagelijkse dingen die zijn gebeurd.


Hier de linkerpagina. Ik heb een protector van 12x12 verkleint om zo
niet nog een extra reep met papier te hoeven gebruiken. Vond het wel
eens leuk voor de afwisseling ook, een wat kleinere protector. Op de
foto's mijn rijstkoker die ik gekregen had voor kerst en eindelijk eens
heb uitgeprobeerd, 2 foto's met bloemen van mijn verjaardag die ik
de zaterdag ervoor had gevierd samen met mijn zus en een foto van
C en mij (collega en vriendin) waarmee ik naar het ABN
Amro toernooi ben geweest.


Rechterpagina heb ik foto gebruikt van mijn aankoop bij Stamping Up, foto's van een avondje kolonisten van Catan, tekst over valentijnsdag en hartjes brownies die ik had gebakken, en een gevouwde tekst over goed nieuws op het werk.
 

 Verder heb ik nog een extra kleine snap pageprotector toegevoegd met foto's en tekst van het ABN AMRO toernooi en op de achterkant foto's van de kaartjes die ik heb gemaakt voor de valentijnsswap
op de Scrapangels forum.


Hopelijk zijn de foto's een beetje duidelijk en krijgen jullie een idee. Ik hoor graag tips hoe jullie een spread van Project life op de foto zetten! Fijne dag allemaal vandaag!

1 opmerking:

Jackie zei

er is voor mij niet echt iets mis met je foto's hoor...

Vind dit weer leuke pagina's...
go girlll