zondag 19 augustus 2012

Project Life - Week 16 & 17


Zoooo. warm weekend he!! Niet zoveel gedaan, was niet vooruit te branden... dus heerlijk rustig! Nu tijd om week 16 en 17 te showen....

Week 16 stond in het teken van een hectische werk week waar ik merkte dat allemaal even erg zwaar en genoeg was, doormiddel van migraine. Toch ter ontspanning naar 1 van mijn favo bandjes geweest: Go Back to the Zoo... Daarnaast een lekker relax weekendje met vooral scrappen en een tv en filmpjes kijken...




Omdat ik in nog geen bureau had scrapte ik veel in de huiskamer en vaak ook nog gewoon op de grond. Het lieve was opeens dat Stevie erbij kwam liggen. Percies in een hoekje en om mijn glittermist flesje heen. Schattig he! (foto heb ik ook al een keer gescrapt op een Lo. Zie hier)

Verder als ik foto's aan het printen ben is juist Page weer nieuwsgierig en die keek mooi van een afstandje toe hoe dat precies werkte....



Week 17 stond in het teken van groot deel van de week werken, op vrije dag shoppen met mijn ouders en op donderdag met R naar de film. En eind van het weekend en de maandag was het koninginnenacht en -dag. 2 gezellige dagen!


 
Het kaartje van de bios met eronder tekst waar de film over gaat... en een fotocollage van Den Bosch...




 Voor koninginnennacht en dag heb ik 1 bladzijde met een heleboel foto's gemaakt. Helaas een aantal collages kan ik niet meer vinden, dus hierbij 1 van Koninginnedag waar ik met een vriend nog even het centrum in ging....



Dat was hem weer. Week 18 en 19 staan nog niet op de foto. Dus die komen nog, maar wel over een aantal weekjes want er staat eerst een vakantie naar Turkije gepland ^_^. Weekend was het weer vast een opwarmerdje, daar is het namelijk net zo als vandaag en soms nog wel warmer ook.

Tot over een paar weken!

Geen opmerkingen: