woensdag 15 augustus 2012

Project life - Week 14


Ik maak de laatste tijd de weken die me aanspreken qua foto's en ik meteen ideeën bij heb. Zo heb ik week 13 en 15 nu even overgeslagen. Hierbij week 14 in ieder geval en van het weekend zou ik 16 en 17 plaatsen. Week 18 en 19 moet ik weer even op de foto zetten...

Week 14 stond in het teken van het concert van Blof die we hebben gekregen hebben van vrienden omdat zij R. zijn kasten konden overnemen. Een super gaaf concert was het en het bier vloeide ook rijkelijk hihi....

Verder deze week heb ik gescrapt en een mini gemaakt, een heerlijke salade gegeten en het weekend toch even weg ben geweest, waar ik een 'raketje' voor het eerst proefde (smaakt als een raket ijsje..) en met vrienden Jenga ging spelen in de kroeg.


 
 




 

 Ook was het deze week Pasen en heb ik daar een kleine collage van gemaakt met foto's en tekst. Gekozen voor een A4 pageprotector die ik verkleind heb. Er voor gekozen een stuk dessignpapier en met de crop a dile nieuwe gaatjes te maken want een de 23rings is ten eerste niet zo mooi en ten tweede past het vaak ook niet zo goed. Thickers heb ik aan de buitenkant van de pageprotector geplakt.

1e paasdag zijn vriendje en ik naar mijn ouders toegegaan waar wij heerlijk hebben gebruncht. Ik had het voorrecht om met Pasen vrij te zijn, helaas moest R. wel werken op maandag. We bleven wel bij mijn ouders slapen en daardoor heb ik uit kunnen slapen en daarna heerlijk met zijn 4e gebruncht (ouders + zus). Daarna naar huis en samen met R nog lekker een 3 gangen diner gegeten. Geslaagde, rustige dagen dus!



Dat was heb weer!! Tot snel!!

1 opmerking:

NicoleJ zei

leuk die verschillende soorten en maten pageprotectors en een kleine mini-layout over het concert van blof vind ik helemaal geweldig!