zondag 13 mei 2012

LO: Hello Sunshine

Op een forum hadden we een secret scraplift waar ik ook hier al een sneakje van liet zien. Donderdag konden de layouts online dus ik kan weer een layoui laten zien...

Op 11 maart hadden we de eerste echte zonnige dag en was zo lekker buiten dat ik met tshirt wakker aan het worden was op het balkon. Ik maak niet zo snel foto's met bril, maar ja, vind dat die toch ook in mijn PL horen. Dus was was aan het klieren met de camera en daar kwam deze foto uit...

Ik mocht de lo van michelle liften en heb er met behulp van My minds eye dit van gemaakt...



Gebruik gemaakt van..
Design papier My Minds eye Follow your heart 'Be Amazing', Wit cardstock, My minds eye stempels Follow your heart Be Happy, Versafine inkt 'onyx black', American Craft thickers, American craft datum stempel, Honinggraat mask, Kaisercraft blauwe verf, distresser..

Vooral de achtergrond met de honinggraat vind ik zelf erg goed gelukt... en vind ik toch wel het leukste van de hele layout!

Fijn weekend nog allemaal

1 opmerking:

Margot zei

leuke zonnige lo, goed gekozen die kleurtjes!