dinsdag 5 juni 2012

Layout '2 Cute'

Tijd geleden dat ik weer eens iets post. Scrappen gaat op dit moment ook niet heel hard. Vooral mijn PL heeft daar onder te lijden. Wel heb ik nu eindelijk een bureau in me scrapkamer., Mijn 1,5 week vakantie zit er nu bijna op maar over 1,5 week nog een week en dan wil ik alles goed op en inruimen zodat ik daar lekker aan de gang kan gaan maar er ook vriendinnetje kunnen komen scrappen.Wel al veel foto's uitgeprint. Dus nu eerst nog de kaartjes en opvulling....

Voor nu wil ik een layout laten zien. Deze heb ik gemaakt met chinees fluisteringen (oftewel een secret scraplift) op Scrapfever. Ik mocht een layout liften van Jenny en dit is mijn uitwerking.





Gebruik gemaakt van...
Dessignpapier paperpad Echo Park This & that - charming, 
Kraft cardstock, Versafine inkt vintage sepia, american craft 
thickers, My Minds eye stempels 'follow your heart - be happy',
knoopjes, distresser, brads...

Foto gemaakt op Rhodos verleden jaar. Bij een huis die we be-
zochten om te laten zien hoe klein het daar is, was dit hondje net
een paar weken geleden geboren. Echt een snoepje was het en
 moest dan ook zeker op de foto. 

Hou me blog in de gaten, ik kom snel met het eindresultaat
 van een workshop die ik heb gevolgd.

Geen opmerkingen: