zaterdag 14 januari 2012

DDCC #147 & 2 verjaardagskaartjes

De kerstkaartjes van het oude jaar laat ik maar lekker zitten en ga nu gewoon door met een nieuw fris jaar. Een jaar waar ik allerlei nieuwe dingen aan het maken ben en ga opstarten. Erg leuk maar ook veel werk. Natuurlijk later hier meer over...

Nu heb ik een drietal kaartjes te laten zien die ik de afgelopen weken heb gemaakt. Er waren wat jarige en ook DDCC gaat natuurlijk dit jaar weer door dus aan kaartjes maken geen gebrek.

Bij DDCC is de challenge deze week een jongens/mannen kaartje met leuke digi stamps van Karen's doodles. Zelf aan de slag gegaan met Bigsby Juggling. en er een vrolijk jongens kaartje van gemaakt. Nog zonder tekst zodat ik hem voor verschillende gelegenheden kan geven.




Voor de rest nog twee verjaardagskaartjes gemaakt met het leuke papier van Echo Park Happy Days.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en snel meer....

2 opmerkingen:

Brendaxx zei

Mooie kaartjes & wat heerlijk vrolijk&fleurig papier!
Fijn weekend!

CĂ©line zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, Tamara! Lekkere frisse en vrolijke kleurtjes!