maandag 10 oktober 2011

MME verjaardagskaartjes

*zucht* ik ben echt te weinig thuis de laatste weken. Ik kom dus ook weinig toe aan scrappen, terwijl ik dat zo graag wil. En weet je wat: heb ik er eindelijk tijd voor, gaat de dag veelste snel voorbij en komt er niks uit me handen...

Verleden week in de korte tijden dat ik wel thuis was heb ik 2x de kans gehad om een kaartje te maken. Lekker roze met het leuke papier van MME heb ik deze twee kaartjes gemaakt voor de verjaardagslijst van de Scrapotheek en eentje voor scrapvriendinnetje Ilonka.. Vaak komen er zoveel verjaardagen langs van scrapvriendinnetjes, maar heb ik niet altijd de tijd om er 1 voor ze te maken (sorry meiden, maar denk zeker aan jullie) Nu was dus eindelijk wel eens gelukt ^_^


Gebruik gemaakt van:
Dessingpapier, swirl en knoop MME Lost & Found 2 - Blush, Cat's eye chalk Orchid Pastel & chestnut roan, Versafine inkt Vintage Sepia, Prima flowers, Parels, hotfixsteentjes, knoop, Dmc garen, distresser, brads....

Hopelijk kan ik snel weer de tijd en inspiratie vinden om weer
lekker aan de slag te gaan.

1 opmerking:

Brendaxx zei

Erg mooie kaartjes! Had ze net vandaag op SF bekeken :)Tijd tekort, ik ken het probleem. Maar ondanks dat, heb je toch twee mooie kaartjes weten te maken!
groetjes,Brenda